Καλως ήλθατε από τον Τζι

Το προηγούμενο μπλογκ μου είχε την θερμή υποστήριξη της Breeze, βασικότατη πηγή έμπνευσης. Η απώλειά της μου δημιούργησε την ανάγκη για ένα μετερίζι απ' όπου θα μπορώ να ξεπροβάλλω όσο με παίρνει αλλά και να εξαφανίζομαι μέσα σ' αυτό ή να το μεταφέρω όπου θέλω όπως ο πάγουρος, ο Βερνάρδος ο ερημίτης το σπιτάκι του.
Είναι το τίμημα μα και η απόλαυση της μοναξιάς.

Διηγήματα θα βρείτε στην διηγηματοποίηση
και ποιήματα στην ποιηματοποίηση

Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2016

Δεκάλογος

Ευκαιρίας δοθείσης αναδημοσιεύω τον προ επταετίας δεκάλογον περί την ιδανικήν σύντροφον με την υποσημείωση πως τότε την έψαχνα ενω τώρα (νομίζω πως) την βρήκα.




"Aς ταράξωμεν ολίγον τα ύδατα, νηνεμία επικρατεί εις τα πελάγη και ανομβρία εις τας ψυχάς υικών, υμών τε και ημών

Οι ποιητές οραματίζονται την ιδανική γυναίκα στα ποιήματά τους τονίζοντας κάποιο χαρακτηριστικό της το οποίο πιθανόν γιά άλλους να είναι αόρατο ή και ασήμαντο.
Ας δούμε το θέμα λίγo πρακτικά. Κάνοντας μιά έρευνα αγοράς σε ώριμους άντρες έχοντες το προσόν της πλήρους ειλικρίνειας και αναζητούντας το ιδανικό ταίρι κατέληξα στα παρακάτω :

Δεκάλογος ωρίμου ανδρός περί την ιδανικήν σύντροφον

1. Να κάνει καλό μασάζ ώστε να τον διατηρεί σε καλή φόρμα σωματικά
2. Να κάνει καλή παρέα ώστε να τον διατηρεί σε καλή φόρμα ψυχικά
3. Να μπορεί να του φιάχνει το κέφι ώστε να του προκαλει επιθυμίες
4. Να έχει τα προσόντα ώστε να μπορέσει να ικανοποιήσει τις επιθυμίες που του δημιούργησε
5. Να αισθάνεται άνετα δίπλα της σε κοινή θέα και να αισθάνεται επίσης και αυτή
6. Τα όσα έχει ζήσει ως τώρα να την γεμίζουν, ωστε να εμφανίζεται ανάγκη διασκέδασης
7. Να μπορεί να διασκεδάσει μαζί της και να μπορεί επίσης αυτή
8. Να εξαφανίζεται όταν δεν την θέλει και να εμφανίζεται λίγο πριν την φωνάξει .
9. Να μην έχει παράλογες, συμβατικές απαιτήσεις, απλά να βαστάει το λόγο της.
10. Να δείχνει κατά περίεργο τρόπο προτίμηση σε αυτόν μετά τα 9 προηγούμενα, πιό πριν είναι πανεύκολο.

Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2016

Μια αναδημοσίευση, πάντοτε επίκαιρη

(άρθρο του 2008)




Περί έρωτος και...ούφο

.

Κάθε άνοιξη φουντώνουν οι συζητήσεις περί έρωτος, χιλιάδες απόψεις και γνώμες διατυπώνονται για το τι είναι έρωτας, καθένας με τις εμπειρίες του εξ ιδίων κρίνει.
Οι μόνοι που δεν ασχολούνται είναι οι...ερωτευμένοι, δεν έχουν καιρό για υπαρξιακές και φιλολογικές συζητήσεις, ζουν την χρυσή εποχή τους.
Κατά την γνώμη μου ο έρωτας δεν είναι μετρήσιμος. Σίγουρα ο ερωτευμένος τρομάζει από τον ίδιο του τον εαυτό, τον οποίον ανακαλύπτει διαφορετικό από αυτό που νόμιζε. Προχωρώντας λοιπόν κάποια βήματα στο άγνωστο νομίζει ότι αυτό είναι ο έρωτας. Αν αργότερα έχει την τύχη να ερωτευθεί πιό πολύ, βλέπει ότι την πρώτη φορά δεν ήταν καν «ερωτευμένος» και ούτω καθ’ εξής. Και φυσικά κάποιος που δεν έχει φτάσει σε πιό ψηλό επίπεδο δεν μπορεί καν να διανοηθεί ότι υπάρχει. Ακουγα κάποτε μιά ηλικιωμένη να λέει ότι τον ερωτευμένο δεν τον κρατάς ούτε με αλυσσίδες μακριά από το ταίρι του. Τότε δεν την πίστευα, τώρα το ξέρω, αν αλυσσίδες λέμε οποιονδήποτε οικογενειακό, κοινωνικό ή επαγγελματικό δεσμό ή τεχνικές δυσχέρειες.
Δεν αντέχω εδώ να μην κάνω την σύγκριση με τα ούφο, κανένας ουσιαστικά δεν τα πιστεύει αν δεν τα δεί. Στην μοναδική προσωπική μου εμπειρία είχα την τύχη να ασχολούνται τρεις μέρες οι εφημερίδες -είχε σημειωθεί και πτώση αντικειμένων στην Λαμία- οπότε αν είχα παράκρουση ήταν τουλάχιστον ομαδική- όχι τοπική, εγώ ήμουνα 100 χιλιόμετρα μακριά από την Λαμία.
Και τι έγινε μετά ;
Τίποτε με τα ούφο, εξακολουθώ να ζω την ζωή μου μιά που διαπίστωσα μετά το σοκ των πρώτων ημερών ότι η ύπαρξή τους ουδόλως την επηρεάζει. Απλά τα ούφο δεν μπορώ (ή δεν ξέρω που) να τα ξαναβρώ ενώ τη γυναίκα που είχα ερωτευθεί μπορώ να την ψάξω αν θέλω. Αυτή την νοσταλγία των υπέροχων στιγμών μερικοί την θεωρούν πόνο, νομίζω ότι το βλέπουν κοντόφθαλμα, άπληστα και παιδικά, όλα τελειώνουν κάποτε.
Ισως και εγωϊστικά διότι ο έρωτας είναι μόνο αμοιβαίος, μοιραία κάποιος θα αποχωρήσει πρώτος οπότε τελειώνει αυτόματα και γιά τους δύο, όπως αυτόματα γενιέται Η μονόπλευρη επιθυμια δεν έχει σχέση με τον έρωτα, δεν πρέπει να συγχέεται μ’ αυτόν.
Ομοίως μερικοί κυνηγάνε την επανεμφάνιση των ούφο...

Ερωέω δηλαδή ρέω με ορμή είναι το αντίστοιχο ρήμα, όμως έχει και την (σοφή) έννοια του αποχωρώ, ακριβώς όπως κάνουν τα νερά.
Ερωή η αντίστοιχη θηλυκή λέξη, κάποτε σχεδόν όλες οι λέξεις είχαν τύπο και στα δύο γένη. Σημαίνει ορμή, σφοδρή επιθυμία αλλά και αποχώρηση, παύση
Ερος και έρως στην αρσενική και επικρατήσασα μορφή, κατά πολλούς συγγενής και η λέξη ήρως, λογικό σίγουρα μια που ο/η ερωτευμένος/η είναι ικανός/η γιά «ηρωϊκές» πράξεις.
Και λίγος Ηρόδοτος : «Ερος ος κάλλιστος εν αθανάτοισι θεοίσι»

Δευτέρα, 11 Ιανουαρίου 2016

απο τα Διαφυσικά

89 (η μαναβική)

  - Τι θα πει μανάβης ; ξέρεις ;
- Λέξη τούρκικη είναι. Παλιά μανάβηδες λέγανε και όσους πουλούσαν ψάρια. Γιατί και τα ψάρια σαν τα λαχανικά πρέπει να φύγουν, να πουληθούν γρήγορα. Μανάβη λέγανε αυτόν που τά’παιρνε απ’ τους διχτυάρηδες κι’ έβγαινε να τα πουλήσει.
 - Και πως κατέληξε ψαράς να λέγεται όποιος πουλάει ψάρια ;
- Θα σου πω να γελάσεις. Οι μανάβηδες όπως γυρνάγανε τα πρωϊνα τις γειτονιές είχαν και τα τυχερά τους, τίποτα άτακτες νοικοκυρές που’ χανε μείνει απότιστες.
Ο ιατρός δυσκόλως αντελήφθη το νόημα.
- Κάποιος από αυτούς, εσυνέχισεν ο Αντώνιος, ήταν καλά προικισμένος μέσα στα σκέλια .Κι’ είχε πολλές κατακτήσεις. Οι συνένοχες νοικοκυρές όταν αναφερόντουσαν σ’ αυτόν, με  την ιδιότητά του αυτή τον ονόμαζαν, κι’ όχι πως πούλαγε ψάρια.
- Δηλαδή ;
- Δηλαδή λόγω σεμνοτυφίας ή με βλάχικη προφορά πτσαρά τον έλεγαν μεταξύ τους και πσαρά στούς αμύητους. Αυτοί το πσαρά, ψαρά το άκουγαν όλοι, κι’ όσους πουλάγανε ψάρια, ψαράδες τους λέγανε. Ετσι  μανάβηδες λεγότουσαν μόνο όσοι πουλάγανε  τα ζαρζαβατικά.
- Φαίνεται ήταν πολλές οι άτακτες, είπεν ο ιατρός χαμογελών.
Βέβαια μένανε μόνες τους μέσα στο σπίτι τους όλη τη μέρα, τι να κάνουνε το διασκεδάζανε. Ενώ σήμερα όλες δουλεύουνε. Αρα το δικαίωμα της γυναίκας στην εργασία έκανε καλό στους συζύγους, έπληξεν όμως την συμπαθή τάξην των πλανοδίων πωλητών.
 - Οχι, τα κομπιούτερ φταίνε που χαλάσανε τούς μανάβηδες και τους ψαράδες. Τι να κάνουν κι’ αυτές βγήκαν στη δουλειά !
Ο ιατρός διεπίστωσεν δια μίαν εισέτι φοράν ότι, ανεξαρτήτως του φαιδρού της συζητήσεως, η εξαγωγή συμπερασμάτων εκ της σχέσεως αίτιον- παράπλευρον αποτέλεσμα, εις της ιδίας τούλάχιστον βαρύτητος συμπεράσματα κατέληγεν μετά των συνήθων μεθόδων. Ισως και έτι πρακτικότερα. Η μείωσις της σεξουαλικότητος κατά τα τελευταία έτη, αναμφισβήτητος ήτο παρά την έντονην προβολήν της μέσω των διαφημήσεων, περιοδικών, κινηματογραφικών ταινιών  - λόγω χαλαρώσεως της λογοκρισίας – ακόμη και της πορνογραφίας. Η μείωσις της σεξουαλικότητος ήτο σαφώς μεγαλυτέρας σημασίας από την συζυγικήν πίστιν, ως κοινωνικά γεγονότα κρινόμενα.
  Ευφρανθείς εκ της συζητήσεως ο ιατρός, προς την οικίαν του μετέβη.


Παρασκευή, 1 Ιανουαρίου 2016

Κ Α Λ Η Χ Ρ Ο Ν Ι Α !!!!!




Το έτος 2016 αριθμολογικά έχει ένδιαφέρον διότι...

Α. Διαιρείται με όλους τους δυνατούς συνδυασμούς των μη μηδενικών ψηφίων του δηλαδή
2016 : 1 = 2016
2016: 2 = 1008
2016: 6 = 336
2016: (1+2) = 672
2016 : (1+6) = 288
2016: (2+6) = 252
2016: (1+2+6) = 224
Β. Αναλύεται σε άθροισμα ως εξής:
2016 = 32+64+128+256+512+1024
όπου
32= 2 στην πέμπτη δύναμη
64= 2 στην έκτη δύναμη
128= 2 στην εβδόμη
256= 2 στην ογδόη
512= 2 στην ενάτη και
1024= 2 στην δεκάτη δύναμη !!!

Γ. Σαν γινόμενο παραγόντων αποτελείται από πέντε 2άρια, δύο 3άρια κι ένα 7άρι δηλαδή

2016 = 32 x 9 x 7= 2x2x2x2x2x3x3x7


Δ. Γράφεται ακόμα σαν άθροισμa τετραγώνων ως εξής ;

2016 = 1600 + 400 + 16 = 40x40 + 20x20 + 4x4


Ε. Γράφεται επίσης σαν διαφορά τετραγώνων ως εξής :

2916 = 64516 - 62500 = 254x254 - 250x250