Καλως ήλθατε από τον Τζι

Το προηγούμενο μπλογκ μου είχε την θερμή υποστήριξη της Breeze, βασικότατη πηγή έμπνευσης. Η απώλειά της μου δημιούργησε την ανάγκη για ένα μετερίζι απ' όπου θα μπορώ να ξεπροβάλλω όσο με παίρνει αλλά και να εξαφανίζομαι μέσα σ' αυτό ή να το μεταφέρω όπου θέλω όπως ο πάγουρος, ο Βερνάρδος ο ερημίτης το σπιτάκι του.
Είναι το τίμημα μα και η απόλαυση της μοναξιάς.

Διηγήματα θα βρείτε στην διηγηματοποίηση
και ποιήματα στην ποιηματοποίηση

Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Γεωργίου του μεγαλομάρτυρος



 Αγιε μου Γιώργη, Σκυριανέ μου


 μεγαλομάρτυρα τρανέ...

όλοι οι Γιώργηδες, λίγο-πολύ, μεγαλομάρτυρες είμαστε
 (δεν είμαι εγώ ο Γιώργος σου)










μη κοιτάς που δεν το λέμε...
(με λένε Γιώργο) 




έχουμε...τους λόγους μας !
(ο Γιώργος είναι πονηρός ) 




αλλά πάνω απ ' όλα να μην ξεχνάμε...
(όπου Γιώργος και μάλαμα)






Χρόνια μας πολλά !!


G(eorge) . 
                              Το...ξαναλέμε ! 
Οπου Γιώργος και μάλαμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου